[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 207963
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Hmmm, vad tycker jag om bb ringsjal? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
oj, jag har tänkt på det innan men inte sagt det, va bra han verkar prata leo?
tänker på det när du citerar honom, joar e ju bar atvå månader yngre men det finns inte en chans att han kommer ha såååå många ord och långa mingar om två månader, å då säger folk ändå att han talar bra, och har ett bra ordföråd för att vara så liten...
Vikken kille ni har!!! *impad*

f.ö. harj ag ockås tänkt på det du säger med bb ringsjalrna, efter att ha klämmt på dem...men ringarna tilltalar mig, men inte själva sjalen!
Användarens profilbild
Av mica
Det är så härligt att läsa om Leos bärande. Han vet verkligen vad han gillar .... eller inte. :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
mica skrev:Det är så härligt att läsa om Leos bärande. Han vet verkligen vad han gillar .... eller inte. :D
:iagree: han har talets gåva :wink:
/Cecilia
Användarens profilbild
Av mammahappy
jag hade en bärabarn-ringsjal i min ägo ett tag. Å jag gillade den skarpt.
Visst kändes ringarna tunna, men tyckte inte att dom var "bräckliga" på nåt vis. Å tyget kan jag tyvärr inte uttala mig om då jag inte provat nån "vanlig" bärabarn-sjal.
Hoppas att ni lär er tycka om den i alla fall! :lol:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Det låter som de nya kortsjalarna, de är också fållade med lååånga stygn.
Användarens profilbild
Av marlene
jag kände ju på en ny bärabarn på kängrukonferensen, bärabarn var ju en av sponsorerna och jag tyckte att det var tunnare än min som är köpt 2003. Eller kanske inte tunnare men glesare vävd?? hmm svårt när man inte har dom brevid varandra och kan jämföra synd att jag inte hade min med mig :?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Katharina skrev:
Sannasmamma skrev:Det låter som de nya kortsjalarna, de är också fållade med lååånga stygn.
Varför, någon som vet? Finns det någon vits med att sy med så låååånga stygn?
Det går fortare att sy då :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?