Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Carolinah
Föredrar att bära i sjal men tycker sele är ett bra komplement. Har en Manduca som jag är rätt nöjd med men gillar inte riktigt att jag måste korsa banden bak för att kunna bära bekvämt på mage. Är 158 lång och mullig. Barnet är nu 3,5 månad och jag vill gärna att selen ska funka fr.o.m. nu och iallafall ett tag framåt. Vad kan tänkas passa? Kanske det finns mer som passar om jag avvaktar med köp några månader?
Av Hell Cat
Jag är 173 och ganska normalbyggd och jag måste också korsa banden när jag bär på magen-tror inte det har med din kroppsbyggnad att göra. :D
Användarens profilbild
Av Ashe
Jag tycker också om manducan.
Vi har en ergo också, men den tycker jag inte om att bära på magen med eftersom man inte kan korsa banden. :wink:
Beco funkar absolut inte för oss tyvärr. Jag är 164 lång och vägde runt 100 när jag började med selarna och provade beco. Nu väger jag 80 kg och älskar fortfarande manducan och ergon på ryggen.
Användarens profilbild
Av Carolinah
Aha, på det viset! Ja, man kanske skulle avvakta med Manducan då, har aldrig provat nån annan sele så jag har inget att jämföra med, blir nog att jag jämför med sjal och en sån klår säkert ingen sele (för min del).
Användarens profilbild
Av Perovskaija
Jag har testat Beco, Boba och Manduca och tycker att Manducan med sina korsningsbara remmar är bäst vid magbärning. Fast alla gör sig bäst när man bär på ryggen tycker jag. På mig är det ingen sele som är särskilt skön till magbärning, jag tycker att remmarna skaver i armhålorna och att det är lite meckigt med bröstspännet när det ska vara baktill.
Användarens profilbild
Av Labyrint
Jag har inte samma kroppsbyggnad, men på mage tycker jag det bara är en mei-tai med utbredbara axelband som är lika bekvämt som sjal. På ryggen är skillnaden inte alls lika stor, många selar som är sköna.
Användarens profilbild
Av Carolinah
Tack för flera svar! Får hem en Mei Tai närsom. Ska nog lugna mig lite och se tiden an.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?