Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tigerlinda
Någon som har erfarnehet av denna? Är det en vintersjal eller kan man ha den året om? Nu har jag en moby, men sonen börjar bli för tung (har även en hoppiz och en gauze) I denna sjal skall man tydligen kunna bära barn upp till 12 kg. Jag vill ha en myssjal som man kanske mest har hemma.
Kan man ha denna på sig och stoppa i och ur barnet som man kan i mobyn eller måste man knyta om den varje gång.

Många frågor :-D Hoppas på många svar :-)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har en fleecesjal till min 11 kg's ettåring. Har dock inte testat att ha den knuten hela dagen som en moby utan när jag har använt den som myssjal så har vi knutit knytningen på plats så att säga.

Det är dock lite svajigt med en 11 kg's kille som har för vana att slänga bak överkroppen lite nu och då. Men den är mysig och skön att bära i. Är man frussen som jag så är den lagom varm om man har bara ett linne under den. Annars kan den nog bli lite varm. Det är ju ändå fleece. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?