Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mink
Har precis börjat testa att ha Elis i ringsjal..Tog honom i den på fest igår och nu sitter han o sover i den, men jag behöver nog lite hjälp..
Ser det rätt ut på bilderna?

Bild

Bild

Här tycker han det är mysigt, men är inte ringarna för långt ner?
Bild
Av Petra
Ser mysigt ut. Men jag skulle vilja bre ut tyget mer på axeln. Mina ringar hamnar långt ner ibland. Men så länge det inte stör så låter jag det vara. Annars så är det att placera barnet längre upp innan man drar till.
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
JA!!
Äntligen får jag se bilder på den! :D
Vad fin den blev!!!
Användarens profilbild
Av Ester
jättefint, men som sagt, försök att bre ut tyget över axeln och bredare över ryggen på dig för bättre avlastning.
Sen skulle jag nog försöka få barnet i mer grod-ställning så att rumpan sitter lite lägre än knäna.
Om man tajtar till underkanten får man som en liten påse som abrnetsrumpa hamnar i sen sätter du barnet i den i samma ställning som ett barn sitter när man bär det på höften.
Förstår du?!?! :roll: Jag är inte så bra på att förklara i ord bara så här....
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Det ser jättemysigt ut. Ta tyget lite mer över axelkulan så blir det skönare du skulle även kunna draåt lite mer i underkanste så att det blir mer påse och han får rumpan lite djupare liksom.
Användarens profilbild
Av mink
Suveräna tips! Jag har inte ens tänkt på att det spänner i axeln, men nu känns det mkt skönare när jag ändrade lite :)
Användarens profilbild
Av April
Jättefina bilder och bra tips, du fått av de andra sjalarna...

Lycka till med din fina ringsjal!
Kram
Användarens profilbild
Av Moja
Jättesnygg sjal! Fin färg...
Användarens profilbild
Av emmahawk
Precis som de andra sagt så brukar det kännas stadigare om barnets rumpa sitter lite djupare. Jag brukar liksom fälla fram Marta med en hand bakom hennes rygg, då åker knäna lite mer upp och det är lätt att dra under sjalen under baken ordentligt och sen justera vid ringarna. Instämmer i berömmet, jättefin färg på sjalen! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?