Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av litensoetis
idag fick jag äntligen till en bra knytning med min hoppediz delhi, jag knyter bara omslutet kryss. en tanke som slog mig när dom små fötterna hänger utanför är, går det att spänna för hårt? jag tänker mer att man kanske stryper blodtillförseln till fötterna eller något. jag går och småkänner på vaderna och fötterna hela tiden på lillen, dom är varma och gosiga och inte blåa och får inget blod som jag tror.
det är ju när man spänner från krysset på ryggen, under rumpan och knäna och sedan drar åt och knyter. bebis sitter nöjt och sover i sjalen så det verkar ju inte påverka direkt. men..

går det som sagt att knyta för hårt? att man antingen stryper blodtillförseln till fötterna eller att bebis inte får tillräckligt med luft eller något?
bebis sitter som sagt väldigt nöjt och sover, med knäna högre än rumpan och benen utanför, armarna och huvudet innanför. precis som det ska vara.

och nej, jag knyter inte vansinnigt hårt om någon nu får för sig det. :whut:
Av Sofie
Du kan ju ha benen helt innanför nu när bebis är så plutteliten om du vill. :D
Lillan här korvar gärna ihop benen som när hon låg i magen typ :lol:
Då blir det ju ingen kant mot knävecket och fötterna håller sig varma.

Men är fötterna varma och rosa är det ju ingen fara oavsett :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?