Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

de små virkade jag i dubbelt gran med virknål.. 3-4 tror jag.. och så resårvikade jag, lite mindre än en vanlig kökssvamp.

den stora jag har hemma är hoockad(fast i mjölktråd kom jag på nu) dubbeltråd, krok nr 4-5..
de var ett tag sedan så minns inte så noga..

hemma hos andra har jag sett flera olika varianter allt från slätstickade och mönster virkade/stickade.

tycker att man kan prova sig fram för att hitta det man gillar bäst.
Jag undrar om någon kan tipsa om lämpligt lingarn. Har tittat runt lite på nätet och de flesta som jag har hittat verkar ha tvättråd 30 grader, men man vill ju kunna tvätta trasan i 60. :hmm:

Så, vilket garn använder ni?
De kan krympa och tappa i färg när man tvättar på hög temperatur. Men det är ju mindre viktigt när det handlar om disktrasor - värre om man stickar en tröja eller sjal.

morgon: de disktrasor jag har har jag virkat. Lägg upp så många luftmaskor man tycker verkar lagom, och virka stolpar. Eller kanske en mormorsrute-disktrasa skulle vara kul, om man har flera olika färger. Sluta när den är så stor som man vill ha den. Stolpar blir luftigare än fasta maskor, och jag vill ha dem lite luftigare för att de ska torka snabbare och hålla sig fräsch längre.
Något som också händer med min när man tvättar "för" varmt är att det tappar lystern en hel del. Men det är inget problem när det gäller disktrasor ju.

Jag har krokat några. Gjorde dem i ungefär wettex-storlek och ganska tunna, men inte särskilt glesa. Maken hade velat ha dem ngra cm större.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?