Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Tänkte att jag skulle tipsa om att Smartson just nu söker testpersoner som får testa ergobaby, de har tre olika sorter man kan testa. 200 personer får en gratis ergobaby och får recensera den och svara på lite frågor och jag tror kanske blogga om när man testar. 200 till får köpa en till halva priset (typ 500:- ) och testa på samma villkor

http://smartsontestpilot.se/ergobaby/bl ... 1eoJocaOf4
CrazyMagpie skrev:
Ashe skrev:Jag anmälde oss, och kom inte med första omgången men nu har vi fått erbjudande om att få köpa till halva priset. :vågen:
Samma här! :tumup:

(fast jag vill inte köpa ngn ergo... :oops: )

:fnissa: Hoppas någon som vanligtvis bär i babybjörn fick chansen då. :wink:
Ashe skrev:
CrazyMagpie skrev:
Ashe skrev:Jag anmälde oss, och kom inte med första omgången men nu har vi fått erbjudande om att få köpa till halva priset. :vågen:

Får hoppas det! :tumup:

Det farliga med att ha burit mkt är att jag märker att jag blir rätt petig med bärkomfort... :oops: liksom varför bära med ett bärdon som passar mig halvbra när jag har bärdon som passar mig perfekt? :wink:
CrazyMagpie skrev:
Ashe skrev:
CrazyMagpie skrev:

Får hoppas det! :tumup:

Det farliga med att ha burit mkt är att jag märker att jag blir rätt petig med bärkomfort... :oops: liksom varför bära med ett bärdon som passar mig halvbra när jag har bärdon som passar mig perfekt? :wink:
Haha, det är helt sant. Jag bär mest i sele ändå för jag är så usel på att få till knytningar
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?