Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av husmodern
Tänkte kapa ToveLis tråd, men gör en egen.. :D
Jag behöver en ny sele! Loppan är nu snart 14mån och rätt trind :loving: själv har jag gått ner en del i vikt vilket gör att manducan inte sitter så bra längre..
Jag köpte precis en angelpack och den var hur skön som helst, men dessvärre för smal för loppan :(

Så vad ska jag satsa på då? Jag är 170cm lång och väger 64kg
Av LillaGrodan
Det beror ju lite på hur din kropp ser ut :-). Jag är liten på alla håll så Tuli kan jag tyvärr inte ha. Wompat har jag inte testat, men skulle vilja :-). Hur som helst jag har haft Boba och använder numera Oh snap. Boban satt kanon på mig. Oh snapen är ju galet skön, avlastar jättebra när man har ett större barn (min yngsta blir 3 år i april), men har inte huvudstöd så fungerar inte så bra så länge man har barn som sover på ryggen.
Av LillaGrodan
Jag har använt AP förresten också. Gillar du den så lär du gilla boban, de är lika på många sätt,......med skillnaden att boban avlastar grymt mycket bättre än AP:n.
Användarens profilbild
Av kristinek
Tassar så jag hittar hit om det behövs i framtiden..

Min lille har potential att bli stor och just nu blir jag själv bara mindre och mindre...
Användarens profilbild
Av husmodern
Ja jag är väl inte jättebred över axlarna, det är väl därför angelpacken satt så bra, medan manducan håller på att åka av hela tiden..

Är det någon skillnad på boba 2g och 3g förresten?
Användarens profilbild
Av husmodern
mammatillE skrev:Tuli toddler är rätt stor.. Iaf på mig i ungefär samma viktklass o 165 cm.
Hmm.. isf är nog inte Tulin något att satsa på. Det blir nog en Boba iaf.. tror jag.. måste sova på saken.. :mrgreen:
Av LillaGrodan
husmodern skrev:Ja jag är väl inte jättebred över axlarna, det är väl därför angelpacken satt så bra, medan manducan håller på att åka av hela tiden..

Är det någon skillnad på boba 2g och 3g förresten?
Den stora skillnaden är att man kan använda 3G till nyfödd.
Av mammatillE
husmodern skrev:
mammatillE skrev:Tuli toddler är rätt stor.. Iaf på mig i ungefär samma viktklass o 165 cm.
Hmm.. isf är nog inte Tulin något att satsa på. Det blir nog en Boba iaf.. tror jag.. måste sova på saken.. :mrgreen:
Jag grunnar också på en boba :)
Användarens profilbild
Av husmodern
Nu har jag beställt en boba soho :vågen:
Användarens profilbild
Av chrissiya
Hur gammal ska bebis/barn vara för att man ska ha en boba 2 g? N är snart 10 månader. Nästan 9 kg.
Var hittar man boba billigast?:)

(hoppas de e ok att låna tråd husmodern!)
Användarens profilbild
Av Emma_oh
LillaGrodan skrev:Det beror ju lite på hur din kropp ser ut :-). Jag är liten på alla håll så Tuli kan jag tyvärr inte ha. Wompat har jag inte testat, men skulle vilja :-). Hur som helst jag har haft Boba och använder numera Oh snap. Boban satt kanon på mig. Oh snapen är ju galet skön, avlastar jättebra när man har ett större barn (min yngsta blir 3 år i april), men har inte huvudstöd så fungerar inte så bra så länge man har barn som sover på ryggen.
Men om oh snapped är så skön kan det kanske vara värt att fixa ett huvudstöd själv till den? :hmm:
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
chrissiya skrev:Hur gammal ska bebis/barn vara för att man ska ha en boba 2 g? N är snart 10 månader. Nästan 9 kg.

Vi började använda vår när barnet var 11 månader och det funkade bra.

Tinytots rear ut sina gamla 2G, tror de är billigast av de svenska åf iaf.
http://tinytots.se/Article.aspx?cat=320
Användarens profilbild
Av chrissiya
kronärtskocka skrev:
chrissiya skrev:Hur gammal ska bebis/barn vara för att man ska ha en boba 2 g? N är snart 10 månader. Nästan 9 kg.

Vi började använda vår när barnet var 11 månader och det funkade bra.

Tinytots rear ut sina gamla 2G, tror de är billigast av de svenska åf iaf.
http://tinytots.se/Article.aspx?cat=320
Du trivs med din?;)
De har gjort en nyare 2G eller rear de ut pga 3G?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?