- tor mar 01, 2012 11:05
Min låtsassyster(hon finns på riktigt såklart
, ni vet mammas sambos dotter) bor i Spanien och bär just nu sonen på 2 mån i en Tricot Slen. Jag tyckte Tricot slen var varmt i Sverige förra sommaren, så antar att det blir jobbigt i Spanien(hon skulle nog haft en Sino, men det hade jag inte koll på när sjalen införskaffades..hängt här lite mer nu
) Hennes son väger dessutom redan 7,5 kg.
Tror nog att det är bäst att satsa på en sval vävd sjal nu
. Vilken ska vi välja? Tänkte det kan vara bra med lite tips
.
Hon kommer till Sverige i april och är här ett tag och då är det tänkt att vi ska fixa en sjal till henne. Jag har tänkt att hon ska testa: WBB, Skrynklig Gauze, ACS och Zara (för dom har vi/kommer vi ha). Vi har dock inga sjalar med bambu och det tänker jag skulle kunna vara nåt annars? Det ska gärna vara så att hon ska klara sig med en sjal tror jag
.
Jag kommer sy en mei tai åt dom som de ska ha som komplement också..

Tror nog att det är bäst att satsa på en sval vävd sjal nu

Hon kommer till Sverige i april och är här ett tag och då är det tänkt att vi ska fixa en sjal till henne. Jag har tänkt att hon ska testa: WBB, Skrynklig Gauze, ACS och Zara (för dom har vi/kommer vi ha). Vi har dock inga sjalar med bambu och det tänker jag skulle kunna vara nåt annars? Det ska gärna vara så att hon ska klara sig med en sjal tror jag

Jag kommer sy en mei tai åt dom som de ska ha som komplement också..
Mamma till W född i juli 2011. Numera bärs W i Tula Toddler och Rose&Rebellion preschool.
Har väldigt mycket att tänka på just nu. Om jag glömmer svara på/skicka PM, påminn mig gärna
.
Har väldigt mycket att tänka på just nu. Om jag glömmer svara på/skicka PM, påminn mig gärna