Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av petwol
Om man nu inte har en snitsig kantbandskantare hur gör man då? Tror det blir knöligt och göra som på vanligtvis när jag syr dit kantband eller rättare sagt att då kommer jag inte orka sy dit dem och det blir aldrig av att jag syr några :roll:

Resår hur göra jag då? finns det trosresår? Vill helst kunna använda de grejer jag har hemma :hmm:
Av Enid
Jag har sytt vikresor runt kanten med 3-steg-sick-sack utan bandkantare, alltså bara vikt resoren runt och sytt. För att få rätt längd på resoren mäter jag upp ungefär så lång bit som behövs för att den ska sitta bra, att dra den 20-30% brukar vara lagom.
Användarens profilbild
Av glis
Jag gillar LG trosan, här är de näst senaste:
http://glisjox.wordpress.com/2011/12/15 ... jonkoping/
Jag syr ofta lite jamsigare med spetsar och så för att det är kul. Då använder jag underklädesspets, Bibbi har jättebillig och helt ok. Den sicksackar jag fast räta mot räta med spetsen pekande bort från kanten, sedan vänder jag in och stickar fast med trestegssicksack.

Jag skall strax blogga de senaste också...
Av petwol
glis skrev:Jag gillar LG trosan, här är de näst senaste:
http://glisjox.wordpress.com/2011/12/15 ... jonkoping/
Jag syr ofta lite jamsigare med spetsar och så för att det är kul. Då använder jag underklädesspets, Bibbi har jättebillig och helt ok. Den sicksackar jag fast räta mot räta med spetsen pekande bort från kanten, sedan vänder jag in och stickar fast med trestegssicksack.

Jag skall strax blogga de senaste också...
Nu blev jag inspirerad, tror jag börjar redan i kväll :vågen:

Åh vilka fina saker du har i bloggen :D Gillar verkligen den där koftan med flätor :tumup: Tänk om man skulle kunna göra en sån i fin ull 8) Får nog börja i mammas stickskola :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?