Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Julia
Jag vill köpa ny sjal nu till sommaren, har nu en moby wrap men lucas är så tung nu att det inte känns bra längre (ca 9kg).

Vill ha något som känns svalt och skönt på sommaren.

Några tips?
Tack på förhand
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Mitt tips blir:
Köp en vävd sjal som en Ella Roo som är tunnare, så att det inte blir så varmt för er i sommar! :)
Lycka till i sjaldjungeln!! :wink:
Användarens profilbild
Av Julia
Jag har tittat lite nu och det verkar som om amazonas antigua är bra.

Gillar även Storchenwiege som en kompis har, men blir den kanske för varm på sommaren?

Så hjälp mig välja nu mellan Ella Roo, Amazonas Antigua och Storchenwiege, eller kanske någon annan?
Användarens profilbild
Av Julia
Men är storken varmare än mobyn? för den höll jag på att svettas ihjäl i :)
Användarens profilbild
Av Julia
Jag kanske skulle ha en sakara istället?

Varför så jobbigt att välja :?
Användarens profilbild
Av April
Fast om du är intresserad av en Sakara, så tror jag att en Ergo avlastar bättre... Bara ett litet tips ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Julia
vi har en sutemi redan. Det var mer att den verkade så enkel, snabb att få på, fin och bekväm.

Ruskigt snabbt man får svar här förresten :D
Användarens profilbild
Av April
Ja, här är vi aktiva! :-D Jag tror dock att Sutemin är bättre än Sakaran (ni som har erfarenhet av bägge får gärna hojta till) Sutemin tror jag bli bra till sommaren. Selar är ju lite mer luftiga...

Kram
Användarens profilbild
Av Julia
Fast jag tycker sutemin är ganska obekväm, det är mest min sambo som använder den.
Finns det i olika storlekar kanske så att den är för stor för mig?

Aja jag gillar annars att det är tyg runt kroppen.
Användarens profilbild
Av April
Ja, Sutemin ska finnas i olika storlekar. Tycker dock att Sutemin har lite mer tyg, än Ergon. Är du på sjal-träff, kanske du kan prova en Ergo. Jag ÄLSKAR som sagt min ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Julia
Sjalträff?
Vad är det?
När är det?
Jag bor i stockholm.
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Hej!
Kolla längre ner på första sidan.
Där finns det ett forum som heter "Bärsjalsträffar" gå in där o kolla. :)
Användarens profilbild
Av Helena
Julia skrev:vi har en sutemi redan. Det var mer att den verkade så enkel, snabb att få på, fin och bekväm.

Ruskigt snabbt man får svar här förresten :D
Jag tycker att sutemin är bättre än sakaran, det blir lite tungt i sakaran. Tycker att det går snabbare att få på sutemin. Men sakaran tar väldigt lite plats att ta med sig och har ett mycket bra huvudstöd.
Användarens profilbild
Av Helena
Julia skrev:Men är storken varmare än mobyn? för den höll jag på att svettas ihjäl i :)
Jag tror inte att man kan bära i en Stork på sommaren, inte i en lång iallafall och ifall man vill göra omsluten-knytningar med flera lager tyg.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Helena skrev:Jag tror inte att man kan bära i en Stork på sommaren, inte i en lång iallafall och ifall man vill göra omsluten-knytningar med flera lager tyg.
Det stämmer så väl. Vill man inte smälta i värmen så går storkis bort på sommaren. Defenitivt för varmt. Det räckte med att vi bar i X-omslut sensommaren 2003 gör aldrig om det misstaget.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?