Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av silent_angel
Nu är det ett tag sedan jag sydde det här, men jag måste bara få visa :D jag är ganska stolt över mig själv!
20:e oktober förgylldes våra liv med en liten kille, och före han föddes så sydde jag dessa:

Bild
Bild

såklart fik storebror också lite kläder, då jag bara gick hemma och skräpade i väntan på förlossning:

Bild
Bild
Bild
Stora K älskar sina "stjärnabyxor" som han säger, det är väl ungefär det enda plagg han frivilligt tar på sig numera :loving:
Senast redigerad av silent_angel den ons jan 04, 2012 12:10, redigerad totalt 1 gånger.
Av gnurf
vad fint. Vad är det för mönster till storebrors byxor?
Användarens profilbild
Av thanisa
Mycket fint blev det. Måste bara fråga vad stjärnvelouren kommer ifrån, den skulle nog bli mycket uppskattad av barnen här hemma.
Av silent_angel
thanisa skrev:Mycket fint blev det. Måste bara fråga vad stjärnvelouren kommer ifrån, den skulle nog bli mycket uppskattad av barnen här hemma.
Det fanns hos mjuka tyger. Nu har hon dock bara kvar med enfärgade stjärnor. (Biten jag sydde byxorna av har legat i sylådan i säkert två år och samlat damm :shock: )
Av Smultronbarn
Er lille kille kommer bli jättefin i det du sytt! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?