Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lisaui
Jaa hon blir helt blöt på ryggen och håret om hon somnar och jag bär :cry: . Slutar med att hon vaknar, så nu har jag fått lägga henne i korgen när hon somnat i sjalen.

Hon blev varm i trikåsjalen också. Jag bär omslutet på magen. Bär i en vävd sidenindio nu och brukar ha bara body eller body + strumpbyxor. Ska man satsa på en svalare sjal också att ha inomhus (och i sommar), gauze ser jag att många gillar? Eller meitai?

Blir det svalare för henne om jag försöker bära på rygg? Hur blir det med hennes huvud när hon somnar får hon stöd då (är ju iof 5mån men ändå).

Någon annan med varm bebis, hur har ni gjort? Hmmm :hmm:
Användarens profilbild
Av Kristina
V var oftast naken i sjalen inne när hon var mini (det är hon nu också iofs). Brukade lägga en liten tygbit mellan hennes huvud och mitt bröst när hon somnade för att slippa klibbig hud mot hud.
Användarens profilbild
Av Kristina
lisanilssons skrev:Testade att lägga en (ren :lol: ) ikea kräkishandduk och det var ju en klar förbättring! Tack för tipset!
Precis såna använde jag också. De är bra till mycket. :)
Av Hell Cat
så har det varit här också, fram tills vi fick hem vår "nya" sjal, en Zara original. En svalare sjal än denna får man nog leta efter! Edvin brukar ha body och babylegs på sig, inga strumpor.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?