Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaSnöflingan
Vi har en Natibaby Amazonia (100 % bomull) som vi älskar. MEN den är 4,2 och jag skulle vilja kunna ha knuten på mage och det går såklart inte. Jag har även testat Easycare och Amazonas men jag tyckte inte om någon av dem. Jag tror det är strävheten hos Natibabyn som gör det. Den hakar liksom i lite när man knyter men är ändå mjuk och gosig och lagom tjock. Easycare och amazonas har varit för hala och glidiga tror jag :hmm:

Jag skulle alltså vilja ha en sjal som är 4,7 eller 5,2 som är så lik natibabyn som möjligt. Jag skulle kunna köpa en till natibaby men jag hittar ingen färg som känns rätt och maken vill ha kvar den gamla så det blir ju tråkigt med två av samma färg.

Vilka sjalar liknar natibaby?
Jag har alltid suktat efter en didymos iris, hur är den i jämförelse?
Av Madde O
Jag tror att mammabarn.se kan ta emot spec.beställningar från Natibabys egna hemsida så det kan ju vara ett tips om du inte redan kollat det.

Annars tänker ju jag på Zara när du säger haka i och inte halkigt :lol: men det är väl bra om du få prova lite fler sjalar innan du köper, sjalträff kanske? :D Jag vet inte hur didy är, bortsett från indion som jag har, så ngn annan kanske kan svara... :roll:
Användarens profilbild
Av LillaSnöflingan
Madde O skrev:Jag tror att mammabarn.se kan ta emot spec.beställningar från Natibabys egna hemsida så det kan ju vara ett tips om du inte redan kollat det.

Annars tänker ju jag på Zara när du säger haka i och inte halkigt :lol: men det är väl bra om du få prova lite fler sjalar innan du köper, sjalträff kanske? :D Jag vet inte hur didy är, bortsett från indion som jag har, så ngn annan kanske kan svara... :roll:
Vår Natibaby är köpt från deras egna sida så jag har redan varit inne där och kollat men jag hittar ändå ingen som känns helt hundra. Fast visst finns det några som jag kanske skulle kunna tänka mig... Jag kanske skulle testa en Zara, jag har alltid tyckt att de är fina.
thowida skrev:spontant säger jag katiwrap (wearababy)
Är det skillnad på dem och girasol alltså? På deras hemsida står det u att det är girasol? :hmm: Jag fattar inte riktigt?

Problemet är att ACS är den som jag kan tänka mig att sälja nu, den betalade jag 400 för så det är väl ungefär det jag har att lägga på en ny. Vi har inga pengar över just nu :(

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?