- ons nov 16, 2011 18:36
Detta skrev jag den 21 november 2010:
Jag såg i helgen att det är flera hål, vissa jättestora, i panelen. Först trodde jag att den skulle gå att rädda med lite lappar över det värsta, men när jag började titta ordentligt på den såg jag att det är hål i panletyget och att allt det andra tyget börjar se väldigt slitet ut det med.
Det enda positiva med detta är att F inte åker sele lika mycket som C, så jag tror inte jag behöver sy en ny. Jag får helt enkelt klara mig med den gamla blå som jag sydde när C var liten och Patapumen.
Cilia skrev:Nu har jag sytt en sele tillNu är selen i stort sett förstörd.. Jag är nöjd, fast... Jag satte de där spännena som man reglerar axelremmarna med på fel plats (de skulle sitta på axelbanden och inte på panelen) och sen hamnade de lite ojämnt på panelen. Och så har jag problem att hitta band som är tjocka nog att inte glida i spännena här i Vegas.
Skön är den i vart fall.
Och så närbild på paneltyget
Och den andra selen tror jag jag kommer att sprätta upp och göra vanlig sele av. Ska bara visa den för mina sjalbärarkompisar först om två veckor.

Det enda positiva med detta är att F inte åker sele lika mycket som C, så jag tror inte jag behöver sy en ny. Jag får helt enkelt klara mig med den gamla blå som jag sydde när C var liten och Patapumen.