Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

istället för att korsa. Och nu blir smokingbältet mycket tajtare och det känns lättare att bära, även om knuten trycker en aning. I Hoppediz-häftet finns jätte bra instruktioner för x-omslut rygg tycker jag, de visar precis hur man ska dra åt sjalen. Men deras ryggsäcksvariant tycker jag ser lite knölig ut, med snurrat tyg över axlarna, jag tycker inte att det ser så bekvämt ut.

Idag hade vi en riktig sjaldag, Miles har feber och jag passade på att prova lite olika ryggknytningar. I vanliga fall vill han ju knappt sitta på ryggen, men nu kunde jag växla mellan olika sjalar och knytningar medan han satt kvar och var helt orkeslös. Jag vill ju försöka ta en bra bild så jag också kan få en Hoppediz dockbärsjal, men idag såg han ju så sur och sjuk ut, att det inte blev bra. Och dessutom så är min man urkass på att fota sjalar, ibland syns ju inte ens sjalen på bilden.
Användarens profilbild
Av Louise
Ja, visst funkar det bra med knuten när man gör X-omslut på ryggen. Jag gör också så numera när jag gör X-omslut på ryggen med elastisk sjal, tycker att det blir lite för klumpligt med vävd sjal.
Användarens profilbild
Av Helena
Ja, för när man korsar över bröstet, tappar man spänningen lite tycker jag, när man ska föra tyget över axlarna, de spelar ingen roll hur hårt man håller, tycker jag.
Användarens profilbild
Av Helena
Fast lika snyggt och skönt blir det inte över axlarna med en vävd sjal, när man knyter en knut fram tycker jag. Suck, alltid är det något som inte är bra med dessa ryggknytningar. :cry:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?