Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sunna
Hej!

Jag vill köpa antingen en Ringo eller en BB-Sling att "bära japanskt" i. Men vilken?! Jag har 5 månader gamla tvillingar samt en 2½-åring så logistiken är helt "Hawaii" i v f :) men jag tänkte att en snabbsjal kunde hjälpa lite när vagn inte funkar och Manducorna är för krångliga att använda. Med en ringsjal kan jag inte bära alla 3 på en gång men åtminstone kanske bära ett barn och byta snabbt om det behövs.

Ni som har erfarenhet av att bära japanskt i någon av dessa sjalar, eller bägge, snälla berätta vad ni tycker/rekommenderar!
Först, välkommen hit! :tumup:

Sen till frågan, jag bar min tjej mycket i ringsjal (först japanskt, sen "vanligt") även om jag inte hade någon av dem du nämner.
Och jag tyckte att alla tre ringsjalarna jag hade fungerade utmärkt allihop. Det viktigaste är snarare att ringarna är lagom stora till tjockleken på tyget (för att det ska gå hyfsat lätt att justera och ändå inte glida ur). Sen föredrog jag en lite tjockare ringsjal mot en med tunnare tyg, tyckte det blev mer sällan någon kant som skar in.

Och så puffar jag upp frågan lite åt dig :)
Av sunna
Hej camsch och tack :)

Puffar jag med och ser om någon mer svarar.

Måste bara tillägga att jag kikade på en annan tråd här om att bära tvillingar. Vilka supermammor!!! Bära två bebisar samtidigt...
Jag har haft båda sorterna du nämner men jag bar aldrig japanskt i Ringon. Nu har jag en BB-sling och den är utmärkt, skön och lättjusterad. Bär nästan bara japanskt med den.
Hoppas du hittar någon du gillar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?