Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mumskickan
Lee-nah skrev:Har du tänkt en som är helt mjuk eller en med bas i typ frigolit?
Jag har sett en någonstans :hmm: (öppna förskolan eller så för länge sedan) som sett hemsydd ut, och den var helt i tyg, men stoppad.
Användarens profilbild
Av Lee-nah
Mumskickan skrev:
Jag har sett en någonstans :hmm: (öppna förskolan eller så för länge sedan) som sett hemsydd ut, och den var helt i tyg, men stoppad.
Ok.

Jag tror att i princip så kan du göra två Lformade korvar (typ som mini-amningskuddar) och fästa ett dubbelvikt tyg på yttersidan av båda korvarna och stoppa de tre delarna var för sig. Och så sy på selgrejset. och nåt på baksidan så man kan fästa bilstolen antingen på sätet eller på ryggstödet till stolen framför.

Hm. Fattar du hur jag menar?

Typ såhär
Bild
Av Mumskickan
Lee-nah skrev:
Mumskickan skrev:
Ok.

Jag tror att i princip så kan du göra två Lformade korvar (typ som mini-amningskuddar) och fästa ett dubbelvikt tyg på yttersidan av båda korvarna och stoppa de tre delarna var för sig. Och så sy på selgrejset. och nåt på baksidan så man kan fästa bilstolen antingen på sätet eller på ryggstödet till stolen framför.

Typ såhär
Bild

Jag har inte hunnit pröva att sy ännu, men tack för att du tog dig tid att försöka hjälpa mig :heart:
Användarens profilbild
Av Lee-nah
Mumskickan skrev:
Lee-nah skrev:
Mumskickan skrev:
Ok.

Typ såhär
Bild

Jag har inte hunnit pröva att sy ännu, men tack för att du tog dig tid att försöka hjälpa mig :heart:
=)
Lycka till iallafall. Och visa om det blir nåt =)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?