Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, alltså som rubriken säger... :hide:

Här har jag stickat & stickat & stickat- tofflor och byxor (vilket är en sensation för jag kan egentligen inte sticka) plus att HPe stickmästare också stickat finfina ullbyxor. Och vad gör jag - jo tvättar för jag vill att de ska krympa lite och tova sig lite . Men efter första omgången i 40 grader såg de ut som innan tvätt. Så jag ökade till 60. Och fick miniatyr-pansar-kläder... :hide: .

Jag gillar inte tanken på att bara kasta bort :wink: ...
Så, fram med förslag på alternativ användning.

Gipsbyxa till minibebis med bäckenfraktur? :duh:
ellla skrev:Blöt dem och ha i sköljmedel eller balsam och använd våld tills de är i den storlek du vill ha :)

Så har jag gjort med en tröja en gåcn och det fungerade!
Okej... fungerar det alltså? Det kan jag ju absolut prova först. För helst vill jag ju ha tofflor och blöjbyxor.

Annars är de andra förslagen jättebra! :vågen:
Kesti skrev:
ellla skrev:Blöt dem och ha i sköljmedel eller balsam och använd våld tills de är i den storlek du vill ha :)

Okej... fungerar det alltså? Det kan jag ju absolut prova först. För helst vill jag ju ha tofflor och blöjbyxor.

Jag har dragit ut en tröja från storlek sex månader till storlek L så nog går det!
ellla skrev:
Kesti skrev:

Jag har dragit ut en tröja från storlek sex månader till storlek L så nog går det!
:Hahaa:

Häh! Provat. Resultat = Tre avbrutna naglar, ont som tusan i leder och muskler...
Men de blir inte ett dugg större. Möjligen ändrar de form litegrann :? . Jag får nog ta något av de andra alternativen i stället.
:Hahaa:
Inga bra förslag, men behlver du större ullbyxor (inte så stora som de sista du fick, de hade ju typ passat mej....) :roll: så börjar skrutt växa ur sina + att vi har gått över ganska mycket till pockets med PUL (för att hålla dagis glada!) så jag kan nog avvara nåt/några par!
Annars får du skicka hit pansat byxorna så kanske man (jag...)kan göra sulor av dem med nån liten stickad fot ovanpå?
...när jag nu skulle hinna detta...
Men du kan ju sy! Sy en "fot" och sätt på sulorna!

Krympte du förresten den fina byxan du hade på huvet? ÖOhhh, detta slöseri! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?