Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har inte burit i något bärdon sedan i våras, och nu är jag gravid i vecka 33. I förra veckan var L, snart 3 år, sjuk och ville kramas precis hela tiden, och då saknade jag den möjligheten. Vi använde Manduca tidigare, men den är utlånad till en kompis som bor utomlands just nu. Jag tycker dessutom att Manduca verkar hemskt obekvämt i det här läget, även om jag såg att andra rekommenderade sele knäppt under magen vid graviditet, när jag sökte här på SB.

Jag har inte foglossning eller så, även om jag har fått ont i ryggen någon gång vid ansträngning de senaste veckorna. Jag tänker mest på att bärdonet ska gå att knäppa/knyta på ett rimligt sätt. Jag har så småningom tänkt skaffa en Ellevill Zara och/eller en BB-tai. Skulle det gå att bära en 3-åring på ca 15 kg i någon av dem när man är höggravid, tro?
thowida skrev:Precis som du föreslagit både sjal och MT går bra :tumup:

är det jobbigt att knyta under magen avsluta tibetanskt med sjalen.
Ja, det kanske är inte så noga vilken man väljer. :tumup: Tibetanskt verkar smart, det får jag testa. Tack!
Jag bar iofs inte mitt 13-kilosbarn jättemycket som höggravid (men till o från dagis några gånger, sista gången ett par veckor före BP) och då funkade sjalryggsäck med tibetanskt avslut bäst (säkert på tips från thowida ovan :D tack i så fall!).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?