Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av TullaMaja
Tror att jag blivit lite fixerad av sjalar...minsann :twisted: Knappt har min fina Ringo havssäv flyttat in förrän jag börjar smida nya sjal planer :roll: och själva smidandet av inköpsplaner är halva nöjet...att liksom bestämma vilken sjal och vilken färg man skall köpa :lol: Eftersom jag är ganska okunnig så behöver jag era råd och synpunkter...såklart :) Jag har ju min storkAnna 4.6........så jag tycker att jag behöver en sjal som avlastar bra men som också är tunn,sval och mysig...en gosig sjal :heart: att älska - Kanske en lite kortare sjal blir lättare att knyta :roll: Jag är 170 och smal- lillprinsen är 11 månader.Helst vill jag ha en sjal i en ljus somrig färg...Har funderat på Bebina stjärntecken---Hoppediz kairo---Didymos Lars eller Julian eller kanske en sån´där gås :hmm: You got to help me out :roll: Vill att den skall vara tunnare än storken iallafall,kan jag välja en kortare även om jag vill kunna göra alla knyt ? OM jag nu lär mig dom :oops: någongång.......... Håller utkik efter sjalträff...också....men jag vill ha ny sjal snarast :lol:
Av dora
tycker du ska välja den du tycker är finast :D själv tänker jag nog satsa på en gås i choklad. men den är ju inte så somrig kanske :wink: men visst är det svårt att välja bland alla fina sjalar!!!
Av Tyche
Jag var HELT säker på att det skulle handla om LOST (tv-serien) av någon anledning, blev nästan besviken nu :wink:

Instämmer med Dora, ta den du tycker är finast!
Användarens profilbild
Av annikar
Jag skulle nog köpa en 4.2m om jag vore som du. Den kan du knuta allt med, även omslutetX fast med knuten på ryggen.
Jag använder min 3.6m stork mest just nu. Den är perfekt till ryggsäck, höftkryss och basX. Och så är den lätt att packa med sig i väskan också.

Men min nya kärlek är en didymos ellips på 4.2m. Med den kan jag knyta allt, men den är fortfarande inte FÖR lång. Trots att den är helt ny har den redan hunnit bli mjuk och gosig. Och så är den tunn.
Jag har precis sålt min gås, det är en toppensjal men om man ska bära lite tyngre barn så måste man nästan knyta omlutetX för att få bästa avlastning. Så jag tycker att min ellips är mer användbar eftersom jag kan använda den till alla knytningar :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?