Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Systeryster
Snart är det dags att bära bebis igen :loving: Då jag bar min son i trikåsjal för tre år sedan testade jag två olika sjalar, en tunn trikåsjal och en moby wrap. Jag kommer inte ihåg vad den tunna sjalen hette men det var en inte helt vanlig förstod jag efter att ha läst här på sjalbarn. Jag tyckte att den tunna sjalen i jämförelse med moby wrapen var svajig och inte lika stadig. Jag undrar om Aldoria Bambu Soft är mycket tunnare än Moby wrapen och om det är stor skillnad i stadighet. Jag har fastnat för lite Aldoria Bambu Soft efter att ha läst lite trådar här. Visserligen är jag varm av mig, men den tunna sjalen kändes inte bra så jag är hellre varm och har en stadig sjal. Någon som kan hjälpa mig?
Användarens profilbild
Av rithelo
Ingen hjälp tyvärr, men tassar tråden för att råda en vän i samma fråga...
Användarens profilbild
Av Helma
Jag har en aldoria och en moby och jag väljer helst mobyn om jag ska ut på något längre. Aldorian är tunn och sval, men blir lätt svagig tycker jag. Passar liten bebis bäst. Tycker Leo får bäst stöd för huvudet i Mobyn helt klart.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?