Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tjoffsann
Jag har en sjal här som påstås vara vävd (av den som sålde den), alltså ej trikå. Men den är tillverkad av stickat tyg? Hur går det ihop sig :hmm:
Alla stickade sjalar kanske inte är trikå? Hänger inte riktigt med känner jag...
Av Sofie
tjoffsann skrev:Jag har en sjal här som påstås vara vävd (av den som sålde den), alltså ej trikå. Men den är tillverkad av stickat tyg? Hur går det ihop sig :hmm:
Alla stickade sjalar kanske inte är trikå? Hänger inte riktigt med känner jag...
Vävt är vävt. Trikå är stickat.
Personen i fråga har nog inte koll :-)
Av tjoffsann
Så med andra ord är det en trikåsjal jag har? Har dessutom inte hittat nån info om vävda Hub a bub...
Tycker jag låter vettigare! Och fin är den hur som helst :D
Av sjaltokan
tjoffsann skrev:Så med andra ord är det en trikåsjal jag har? Har dessutom inte hittat nån info om vävda Hub a bub...
Är det en hug a bub är det en trikåsjal :tumup:
Av tjoffsann
thowida skrev:
tjoffsann skrev:Så med andra ord är det en trikåsjal jag har? Har dessutom inte hittat nån info om vävda Hub a bub...
Är det en hug a bub är det en trikåsjal :tumup:

Bra, då vet jag vad jag har :tumup:
Och ännu bättre, folk verkar vara nöjda med den om man kollar runt lite i forumet :app:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?