Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag ska virka en liten prinsesstårta och funderar på hur jag ska få den att stå stadigt.
Räcker.det med att stoppa med vadd bara eller behover den mer tyngd i sig tro?

Så här blev den lilla tårtan. :lol:
En pappskiva fastlimmad i botten och fylld med vadd runtom och popcornkärnor i mitten .
Tack för alla tips! :vågen:

Bild

Bild
Senast redigerad av puppan den fre aug 19, 2011 14:19, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Björklöv
K har en liten virkad prinsesstårta och den är bara stoppad med vadd, kanske att den skulle vinna på att ha en pappskiva eller nått i botten, men jag tycker att den är bra som den är.
Användarens profilbild
Av puppan
Björklöv skrev:K har en liten virkad prinsesstårta och den är bara stoppad med vadd, kanske att den skulle vinna på att ha en pappskiva eller nått i botten, men jag tycker att den är bra som den är.
ah, tack :tumup: jag funderade på pappskiva. Då testar jag hur det blir.
Av Enid
Jag har opoppade popcorn/torkade majskorn i virkade saker som behöver lite mer tyngd, funkar jättebra och smiter inte ut genom "öglorna" som riskorn kan göra :tumup: . Billigt också 8) .
Användarens profilbild
Av puppan
Enid skrev:Jag har opoppade popcorn/torkade majskorn i virkade saker som behöver lite mer tyngd, funkar jättebra och smiter inte ut genom "öglorna" som riskorn kan göra :tumup: . Billigt också 8) .
:noterar: jag tänkte på ris men förkastade den idén just för smitningsrisken. smart med popcorn. det ska testas!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Annars kan man ju sy en liten påse till riset. A och A fick virkade dockor i födelsedagspresent från dagis förra året. Då tror jag att de hade lagt sten i "foten" för att få tyngd och för att dockan skulle kunna stå.
Användarens profilbild
Av puppan
Knyttet & K skrev:Annars kan man ju sy en liten påse till riset. A och A fick virkade dockor i födelsedagspresent från dagis förra året. Då tror jag att de hade lagt sten i "foten" för att få tyngd och för att dockan skulle kunna stå.
Smart med en sten, det har jag inte tänkt på.
Användarens profilbild
Av puppan
ericah skrev:jag köpte plastgranulat på panduro till mina hjärtekatter, knöt in i en bit nylonstrumpa
Är plastgranulat lätt eller tungt?
Användarens profilbild
Av ericah
puppan skrev:
ericah skrev:jag köpte plastgranulat på panduro till mina hjärtekatter, knöt in i en bit nylonstrumpa
Är plastgranulat lätt eller tungt?
det är nog ungefär som ris skulle jag tro. Tänkt gosedjur som har lite annat än vadd i tex baken för att kunna sitta
Uppdaterar med bild.
Jag tog det jag hade hemma :tumup: tack hörni!

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?