Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jupps, när man har en kräksjuk stackare och alla ringsjalarna är nersölade kan man knyta Japanskt med en gammal lånkis istället. dvs. drs sjalen snett över ena axeln och knyta något varv runt midjan (ja, svansen blir rätt lång). Toppen när man behöver få ut barnet snabbt som attan när han sätter igång med att tömma magen :roll:. Inte det bästa för ryggen kanske, men såååååååååååååååååå mycket bättre än bara armarna.
Bild
Snälla! Försök att ignorera den nerspydda, utmattade och allmänt sunkiga sjalbäraren :shock:.

/Cecilia
Användarens profilbild
Av jag71
HAr jag inte tänkt på! Ska komma ihåg det om skrutt blir magsjuk.
Användarens profilbild
Av MrsR
Det var ju en bra idé.
Insåg sist när det var kräksjuka här och J satt i xomslut på magen, att det INTE var den bästa idén :roll: . Alla kläder på honom och mig samt sjal fick åka direkt i tvätten.
Användarens profilbild
Av sirisirius
Åh... vad mysigt, inte med magsjuka men goset!
Japanskt är underbart bar så med när lillen var magsjuk. Fast första kaskaden kom när han satt i omslut på magen och det var inte roligt!

Hoppas ni blir krya snart!
Användarens profilbild
Av Panakeia
smart! att du ens årkar med att ta kort å komma på nya ideer i kräkeländet är en bragd!!!hoppas ni blir bättre snart!!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Stackars... :(

...men tack för tipset! Smart! :D
Användarens profilbild
Av Blixa
Stackars Sture-liten :cry: Tur att han har en klok mamma som kommer på lösningar för att göra allt så bra som möjligt :tumsup:
Användarens profilbild
Av frida
Mysigt ser det ut, hoppas det blir bättre snart!
Användarens profilbild
Av miriel
Har jag inte kommit på att testa , vad smart! :D

Se nu till att krya på er!
Användarens profilbild
Av jag71
Känner mig lite hemsk (läs jätte elak) som inte önskade er snabb tillfriskning utan bara rent själviskt tänkte "åh vad bra" så... ber om ursäkt och hoppas ni är bättre redan nu!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Stackars liten :cry:

Men du, vad fint det ser ut hemma hos er! Kunde man ju iofs tänka sig med tanke på dina urtjusiga ringsjalstyger. Så nu föreslår jag en trå under fotografier och bilder som heter Buscillas våning i detalj :D
Användarens profilbild
Av annikar
Smart! Det ser jättemysigt ut! Och du ser oförskämt fräsch ut tycker jag :D
Hoppas att han snart är piggare, det var en besvärlig sjuka han råkat ut för
:(
Användarens profilbild
Av Nova
Det där var smart.
Testade varianten idag och det var kanon!
Användarens profilbild
Av Buscilla
jag71 skrev:Känner mig lite hemsk (läs jätte elak) som inte önskade er snabb tillfriskning utan bara rent själviskt tänkte "åh vad bra" så... ber om ursäkt och hoppas ni är bättre redan nu!
PRECIS vad jag satt och tänkte på: fy farao för den där "jag71", hon sitter säkert och gottar sig åt vårt elände och hoppas att vi aldrig tillfrisknar igen ;-)
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
Sannasmamma skrev:Stackars liten :cry:

Men du, vad fint det ser ut hemma hos er! Kunde man ju iofs tänka sig med tanke på dina urtjusiga ringsjalstyger. Så nu föreslår jag en trå under fotografier och bilder som heter Buscillas våning i detalj :D
Ja :vågen:, Buscillas våning - en sanitär olägenhet (;-)) till bredden fylld med kräktvätt, bajsblöjor och dammråttor ;-) Försummelsen är TOTAL! Tur att vi ska flytta om ett år sisådär ;-)

Men du är himlans rar och gullig :loving:.
Senast redigerad av Buscilla den tis apr 04, 2006 16:10, redigerad totalt 1 gånger.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?