Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
Det var ett tag sen jag var här.. Skulle behöva hjälp att välja en trikåsjal (present).

*Inte för varm (bebis född för några veckor sen).
*Helst ekologisk
*Passa för "förstagångsföräldrar som aldrig sjalat förut" (=kanske en relativt "neutral" sjal?).
*Inte Sino (jag tycker att de är bra första veckorna men sen avlastar de inte tillräckligt).
*Stadig för att vara trikåsjal, inte extremlång.
*Inte för dyr 8)

Mam Eco, BBS, Marimekko är sjalar jag varit nöjd med men jag vet inte om de är lite väl dyra som present..
Av Hell Cat
Taj, ekologisk, då är det väl Aldoria Bambu Soft eller Mam Eco som gäller tror jag. Och av dem två är nog Aldoria lättare att knyta för en nybörjare kanske..
Användarens profilbild
Av Lydia
Aldoria Bambu Soft verkar vara vettig. Vad finns det för mer sjalar om man struntar i ekologisk?
Av Hell Cat
Lydia skrev:Aldoria Bambu Soft verkar vara vettig. Vad finns det för mer sjalar om man struntar i ekologisk?
Minimundus har förresten också en ekologisk tror jag! I neutrala färger.
Användarens profilbild
Av Lydia
Är det inte minimundus som är så lång och tjock och töjer sig massor? :hmm:
Användarens profilbild
Av mia82
Tassar, är också ute efter en present.

Min första sjal var en Mysak. Jag tyckte väldigt mycket om den så jag funderar på en sådan. Jag har en Moby wrap som ligger och väntar på bebis som kommer till hösten. Jag har inte provburit den, men den känns väldigt mjuk och skön.
Av Enid
Lydia skrev:Är det inte minimundus som är så lång och tjock och töjer sig massor? :hmm:
Jag hade en Minimundus till M och den var varken tjock eller töjde sig, den finns i två längden och jag tyckte den kortare var alldeles lagom :tumup: .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?