Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ymmmi
Vad är det bästa knytet för spädbarn när det gäller långsjal?

finns det någon knytintsruktion?
Av Hell Cat
Trikå eller vävd sjal? Trikåsjalsknytning är enklast till pyttebebisar tycker jag men jag har aldrig testat att bära så små i vävd. Jag skulle tro att omslutet kryss är bäst i en vävd.
Av ymmmi
men på filmen här inne så är benen ute, ska dom vara det när det gäller spädbarn också?
ymmmi skrev:men på filmen här inne så är benen ute, ska dom vara det när det gäller spädbarn också?
Valfritt skulle jag säga, och kke beroende på hur stor barnet är.

Alldeles i början kändes det naturligast att ha benen innanför, när min plutt var alldeles nyfödd och fortfarande ihopkurad mest hela tiden. Sen har jag alltmer övergått till att ha fötterna utanför.
Med dubbelt-x har jag dock bara haft fötterna utanför. Tycker att det känns så instabilt när barnet sitter med fötterna i sjalen då, men det är kke bara en känsla?
Av Hell Cat
CrazyMagpie skrev:
ymmmi skrev:men på filmen här inne så är benen ute, ska dom vara det när det gäller spädbarn också?
Valfritt skulle jag säga, och kke beroende på hur stor barnet är.

Alldeles i början kändes det naturligast att ha benen innanför, när min plutt var alldeles nyfödd och fortfarande ihopkurad mest hela tiden. Sen har jag alltmer övergått till att ha fötterna utanför.
Med dubbelt-x har jag dock bara haft fötterna utanför. Tycker att det känns så instabilt när barnet sitter med fötterna i sjalen då, men det är kke bara en känsla?
:iagree:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?