Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HPe
Fick ärva en gammal (?) Patapum när jag väntade skrutt. Tyvärr kom vi aldrig överens (mest eftersom jag är för tjock om m agen så det blev för tight. :oops: )
Tänkte sälja den men har tyckt att det känns konstigt/dumt att få pengar för något jag ärvt (anser att ärvda saker skall ärvas vidare!) men vill ändå inte vara slumpa bort den.
Tog med den då jag skulle träffa min kusin & deras 4 månaders. De bar i BB vilket jag ju inte kunde säga så mycket om, men letade efter en sele att ha på ryggen... AHA! Fram ur baggaget flög Patapum'en och den och mamman var oskiljaktiga efter det(dock med barnet på magen änsålänge). :D :tumup: Jag var så nöjd. Hon med. Och bäbisen. :loving:
Hon blev även mycket sugen på min ringsjal så fixar de en sån är det tredje jag "raggat" till ringsjalens förlovade värld. Eller nåt.
Lånade även ut manducan på en tillställning då en mamma försökte knyta sin övertrötta son på ryggen med hjälp av en- lite för kort- fleecefilt.
+ Har ett underbart kort på syrran med min skrutt i ringsjalen på Ikea.
Dvs bra semester sjal/bär mässigt! :app:
Användarens profilbild
Av camsch
:tumup:
Visst är det kul (och BRA) när man får bra respons?
Användarens profilbild
Av loppatoppa
<3 Härligt!

Jag lyckades vinna en patapum här för ngt år sedan o vi har burit mkt i den :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?