Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ebboba
Hej,
jag vet att det finns en del sjalbarnare som köper tyg från Jofotex så jag tänkte ställa en fråga till er. Jag har gått och blivit kär i ett av deras retrotyger som heter Nattåget, men det är slut i lager. Vet ni om dessa tyger brukar komma tillbaka i butik, eller har jag missat det :?
Användarens profilbild
Av elara
Jodå, det brukar komma tillbaka om det inte är något som ska utgå ur sortimentet. Men nattåg är ju relativt nytt, så det är liten risk. De trycker ju upp tygerna själva, så det kan ta ett tag innan det kommer, dock. Ring och fråga, de har koll på när det kommer in igen.
Användarens profilbild
Av Ebboba
Tack för tipset, då har jag någonting att se fram emot :vågen:
Av Marine78
Vill jag minnas rätt så kommer inte nattågen tillbaka tyvärr. Åker över till Johnny o Jofotex lite då och då eftersom det är inte är så hiskeligt många mil bort för min del. Landskapstyget kommer det fyllas på med eftersom det varit en storsäljare, men de flesta andra tygerna har de bara tagit hem i några omgångar och just nattågen är jag ganska säker på att de inte tar in mer av (lite problem med att tygerna blekts så fort bl a). Men maila eller ring och fråga direkt, då lär du få säkrast svar.

Och nej, de trycker inte upp tygerna själva. De trycks i danmark där Johnny har kontakter. Det är som för de flesta andra tygdistributörer och de flesta trycker ju inte upp själva, men trycket "ägs" av Jofotex Jersey (fast det är inte mönsterpatenterat då det är väldigt dyrt och nästan omöjligt att göra).
Användarens profilbild
Av elara
Vad trist, jag gillar tyget jättemycket. Trodde nog att det skulle finnas lite längre tid än så. :(
Marine78 skrev:
Och nej, de trycker inte upp tygerna själva. De trycks i danmark där Johnny har kontakter. Det är som för de flesta andra tygdistributörer och de flesta trycker ju inte upp själva, men trycket "ägs" av Jofotex Jersey (fast det är inte mönsterpatenterat då det är väldigt dyrt och nästan omöjligt att göra).

Det var typ så jag menade. Blir lite fåordig när jag skriver på telefonen. Det jag ville säga egentligen är att de inte finns på andra ställen än där, eftersom det är deras "eget" tyg, eller hur jag ska säga.

Surt att det försvinner i alla fall.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?