Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har en sjal, ganska lång, som jag brukar knyta på ryggen. Men nu i dagarna har jag märkt att ungen vill upp, sitta och mysa i 2 minuter, ner, upp, ner, upp och ja... Jag improviserade då ihop och knöt bara sjalen över ena axeln och satte lilla A på höften vilket funkade jättebra! Förutom då att det släpar typ 3 meter sjal bakom mig vart jag går. Är det en kort, vävd sjal jag ska ha för att göra en sådan knut? Vilken längd är lämplig? Eller är det bättre med en ringsjal?
Hur knyter man kortsjal? Bara som jag gjorde, med en knut fast minus det långa släpet jag gått runt med de senaste dagarna? Vi har en beco som används mycket men jag gillade det där med att ha henne på höften som när jag bär henne helt utan bärdon fast med lite extra stöd bara. Efter att ha läst lite om ringsjal tror jag att det är en sådan jag ska ha faktiskt!
Här finns instruktioner för ringsjal och att knyta en kortsjal (jag har inte testat det märket, och vet att många tycker att det finns bättre sjalar, men instruktionerna verkar okej i alla fall). http://barabarn.se/instruktioner_barabarn_knytsjal.htmlHar du testat att bära ryggsäck med sjalen förresten, så bär jag kortare sträckor, som till tvättstugan.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?