Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av karro54
Maken vill ha ett laptopfodral i svart och grön manchester. Manchestern jag har är vit men visst måste den gå att färga? Tror ni jagkan sy den i svart och vit manchester och sedan färga? Den svarta är ju redan svart och kan väl inte bli grön???
Användarens profilbild
Av karro54
Ingen somvet om det går att färga manchester?
Användarens profilbild
Av CAKirre
Jag kan inte se några problem med att färga manchester, annat än att det kanske går åt lite mer färg, men det borde stå på färgförpackningen (om du tänkte färga med Nitor, eller dylikt)

Däremot skulle jag nog färga det vita för sig först om man vill vara helt säker på att det svarta håller sig just svart. Risken finns att det kanske får en liten grönton i sig, men det behöver ju inte vara illa i och för sig. ;)
Användarens profilbild
Av karro54
CAKirre skrev:Jag kan inte se några problem med att färga manchester, annat än att det kanske går åt lite mer färg, men det borde stå på färgförpackningen (om du tänkte färga med Nitor, eller dylikt)

Däremot skulle jag nog färga det vita för sig först om man vill vara helt säker på att det svarta håller sig just svart. Risken finns att det kanske får en liten grönton i sig, men det behöver ju inte vara illa i och för sig. ;)
Tack!
Ja det är ju så jag tänkt. Jag tänker att det måste ju stå kilodosering och manchester väger ju mer än t ex lakarnsväv...

Jag tror jag kommer fäga det gröna först och sedan sy ihop.
Användarens profilbild
Av CAKirre
Lycka till! Och om du känner för det får du gärna visa en bild på det klara fodralet! :)
Min sambo har flera gånger bett mig sy ett datafodral, jag kanske skulle ge med mig..?

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?