Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SCSI
Jag tänkte pröva den i mitten av juni när jag hälsar på Lee-nah som har en sele men ingen att bära i den... :mrgreen:
Det står att man inte kan använda den på ryggen har jag för mig?
Användarens profilbild
Av rithelo
Men är det inte den som Beckah har skrivit en rescension på? :hmm:

Jag ska leta!
Användarens profilbild
Av rithelo
thowida skrev:
rithelo skrev:Men är det inte den som Beckah har skrivit en rescension på? :hmm:

Jag ska leta!
jo det är det

här har hon skrivit om den
http://beckahbitch.blogg.se/2010/march/ ... sting.html
Din länk var lättare :tumup:
Användarens profilbild
Av SCSI
Den går alldeles utmärkt att ha på ryggen med en 5månaders åtminstone! Testade igår, den satt riktigt bra. Och det borde funka att först sätta ungen i selen och sen hänga på sig den (jag bar honom på mage och roterade med selen på mig, liksom) om barnet bara kan sitta upp.

Kan t.o.m bidra med en bild, ska be Lee-nah fixa en - hon fotade. =)
Användarens profilbild
Av Lee-nah
Alltså den går att ha på ryggen. Min gissning är att den inte är tillverkad för att ha på ryggen och Babybjörn inte vill ta ansvar för folk som inte kan hantera det och därför säger att man inte ska ha den på ryggen. Men jag har funderat på att mejla dem och fråga varför =)
Av anpa
Lee-nah skrev:Alltså den går att ha på ryggen. Min gissning är att den inte är tillverkad för att ha på ryggen och Babybjörn inte vill ta ansvar för folk som inte kan hantera det och därför säger att man inte ska ha den på ryggen. Men jag har funderat på att mejla dem och fråga varför =)
Du har nog rätt ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?