Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ylsemasken
Köpte en tricot slen till barnet som jag nu använder till min 2,5 månaders bebis. Känner dock att det börjar bli riktigt varmt och svettigt vissa varma dagar och har lite smått börjat fundera på det här med en vävd sjal.
Jag är verkligen nybörjare och kan ingenting, det enda jag vet är att jag trivdes jättebra med att bära storasyster och nu även lillasyster i sjal.

Är det svårare med en vävd? Vad ska jag tänka på?
Finns det någon här som bor i norra sthlm som kanske vill låta mig testa en vävd över en fika eller liknande?
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Jag bar i vävd redan från början och kombinerade vävd med trikå. Jag gillade vår Sino jättemycket i början för att den var så sval (fick barn i maj) och hade en reboozo som jag använde som också är väldigt sval.

hade jag bott närmare har jag kommit och visat men nu är det liiite för långt (Äh, bara 60 mil eller nått sånt ;) )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?