Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fiffi75
Hej på er alla!

Var ni på knytkurs idag? Hur var det? Lärde ni er nåt bra?

Nyfiken!!!

Kram
Användarens profilbild
Av miriel
Jag och Ayumi (lilltjejen) var där i morse och blev kvar till kl 13.00, tiden rusade och det var jättetrevligt! :-)

Fick till och med upp henne på ryggen! Ser fram emot att testa hemma snart...

Råkade beställa en Hoppis (Nairobi) sååå fin.... kommer med posten om två veckor...
Oops, vet inte riktigt hur jag ska förklara det för sambon...men förhoppningsvis blir han glad
:D

Väldigt lyckad dag!
Användarens profilbild
Av April
Vad mysigt!
Blir avundsjuk ju! ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av HelenaW
Vi var också där, jag & Matilda, fast på eftermiddagen. M är för liten (och jag för oerfaren...) för att bära henne på ryggen, men jag tittade och lärde mig och provade att bära 16 kg Hanna när jag kom hem :D !

Vet inte om det var fler härifrån som var på eftermiddagspasset?

Och så fick jag ju min nya Hoppediz Dehli... såååå fiiiiin såklart :D ! Men nu känner jag att jag "måste" ha en ljus sjal också, de beige/vita är ju så jättefina, och fräscha till sommaren... och praktiska när man har en liten kräkunge som jag har... behöver jag fler motiveringar ;-)!?

Tack till Ingrid som fixade allt!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Ja jag var där, på eftermiddan.. Det var hur kul som helst att se, på riktigt (i tisdags med på sjalträffen), folk som knyter o bär på olika sätt =) Både jag o Linus satt mest bara o "observerade" alla andra kändes det som :D Jag råkade visst beställa en till sjal oxå... :oops:
Användarens profilbild
Av Ester
Jennelii skrev: Jag råkade visst beställa en till sjal oxå... :oops:
hehe.... det är ju på egen risk man går på sjalträffar och knytkurser...vad blev et för sjal?* nyfiken*
Användarens profilbild
Av HelenaW
Jennelii, vi var ju också där på em! Vilka var ni?? Jag satt precis vid dörren, hade blå tvåfärgad Hoppediz-sjal och min dotter var klädd i röd/rosa-randig overall och kräktes på mig, sjalen och golvet när vi skulle prova att knyta... :) ! Sen somnade hon lagom till ryggknytningarna!

Var du kvar på något fika efteråt? Min P-tid gick ut så jag gick vid 15:45.
Användarens profilbild
Av Jennelii
HelenaW: Ok då vet jag vem du är, tyckte den randiga overallen var så himla fin :) Jag satt vid fönstret, mitt emot dig, (jag hade ett rött linne och drog upp håret i en knut o såg förmodligen heltrött ut 8) ) och hade en liten kille i en grå overall med vit krage och hade en mörkblå moby. Jag testade en ryggknytning, den första, men jag hade så dödligt ont i ryggen den dan att jag bara inte pallade med en till knytning :( Nä jag stannade inte efter, jag fick hämtning o var tvungen att gå.

Elin: Jaa...jag tror det var en hoppis (har lite hjärnsläpp efter en tung vecka), färgen montreal iaf :D
Användarens profilbild
Av HelenaW
Jennelii, då tror jag att jag vet vem du var! Var det inte din lilla kille Ingrid skulle prova att bära på ryggen, men som inte alls ville vara med på det :wink:?

Tyckte inte alls att du såg trött ut :) , men tänkte att det måste varit skönt med ett svalt linne på sig eftersom det var sååååå varmt i rummet :) !

Kul att du beställde en sjal, jag trivs jättebra med mina! Har också en marinblå Moby som också är mysig!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Japp det var han :D Han brukar inte alls bry sig särskilt, lånade ut honom till mannen med den gravida kvinnan för att han skulle få testa med ett barn ist för dockan och det var inga problem. Men han hade sovit en liten stund och vaknade ungefär just då jag lämnade över honom så han blev väl lite förskräckt :D
Jo jag tänkte väl ungefär så, att det är smartast med ett linne, vet ju hur varmt det brukar bli. Vi är oftast alldeles blöta både han o jag när vi burit trots att jag inte har mer än hans vanliga innekläder när vi är ute *pust*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?