Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Tanken var ju att man skulle ha två varsina böcker till barnet med typ deras första år och alla framsteg, fina bilder m.m. Suck! jag började men det har inte blivit något, lilltjejens framsteg ligger uppskrivna på olika papper, almenackor utspridda i huset. :whut: Jag har ingen koll!! Har så dåligt samvete... :oops:

Scrappa har jag inte riktigt fallit för men jag önskade att jag hadde nu för det ser så fint ut.

Först och främst måste jag nog hitta en varsin bok till dem som jag gillar, pojken har två halvt ifyllda som jag inte gillar.

Någon som har tips på vart man ska leta? Jag har kollat i vanliga bokhandlare osv men inte hittat något.
Jag ser framför mig en lagom stor gärna med mjukpärm, sen vet jag inte riktigt... förifyllt eller inte... hmmm.. :roll:
Ett sånt här har jag: http://ehandel.smabarnsutveckling.se/Sh ... delId=2500

Det är ganska omfattande, men fördelen är att man kan ta bort sidor man inte fyller i utan att det ser konstigt ut. Och så finns det fina tomma blad med bara bård som man kan göra vad man vill med.
ia-fia skrev:
Mikaela skrev:Ett sånt här har jag: http://ehandel.smabarnsutveckling.se/Sh ... delId=2500

Det är ganska omfattande, men fördelen är att man kan ta bort sidor man inte fyller i utan att det ser konstigt ut. Och så finns det fina tomma blad med bara bård som man kan göra vad man vill med.
:iagree:
Vi har den också och den är superbra tycker jag.

Satt faktiskt och skrev lite i den idag och jämförde barnens pärmar. Gustavs tänder är nogrannt ifyllda och daterade i hans pärm, enligt Ottos pärm har han bara fått två tänder ännu och inte har jag en aning om när han fick de andra. Det är nog bistra fakta att första barnets bok är nogrannt och fint ifylld och andra barnet får man vara tacksam över om det fylls i något öht.

på de där tomma arken som medföljer fyller jag i lite frågor som jag ställer till barnen lite då och då, 1-2 ggr/år.

bästa vän?
favoritfäg?
favoritbok?
roligast att göra?
godast att äta?

den typen av frågor. Väldigt roligt att se hur svaren ändrar sig genom åren. Fick idén här på forumet faktiskt. :D
Smarta frågor, det ska jag ta till mig, när L blir stor nog att svara på frågor :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?