Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av No_
Vi ska våga oss på att pröva vävd sjal och knyta upp tjejen på ryggen.
Räcker en 4,5m lång sjal till en karl i stl xl och runt 185cm?
Jag har ingen koll på knytningar(än), men kommer den längden att räcka till för "de flesta" knytningar eller ska vi ta en 5,1m lång istället?
Jag är nästan lika lång som din man men smalare och för mig är 4,5-4,7 den perfekta längden på en vävd sjal rent generellt. Jag kan visserligen knyta mycket med en som är 4 meter lite drygt bara, men då måste jag vara så mycket mer noga när jag knyter - så om ni vill ha en sjal som ska räcka för din man för alla knytningar så skulle jag välja en som är över fem meter.

Om han däremot kan tänka sig att nöja sig med att kunna knyta ryggsäcksknytning på ryggen och bas-x eller dubbelt-x på magen (och inte omslutet-x) så funkar nog en 4,5m sjal.

(eller också börjar ni med en femmeters sjal och kortar av den om den visar sig vara alldeles för lång?)
Av No_
Jemmah var så snäll att erbjuda sin hjälp, men vi är fega och folkskygga just nu.
Jag dock ändå sugen på att köpa sjal nu.
Isf blir det en på över 5 meter.

Men är jag klok väntar jag, så att jag får pröva.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?