Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Bild

Ja, då var det vantsäsong igen då... Dottern vill ju inte ha de tjocka goretex-vantarna, utan mammas hemvirkade ullvantar. Mycket skönare!

Jag gjorde ett mönster förra året lite på frihand, men de vantarna hade hunnit bli för små, så nu har jag faktiskt skrivit ner vad jag har gjort hela vägen och håller på att skriva ihop ett vuxenmönster och ett småbarnsmönster också. Garnet är Garnstudios Eskimo och virknål 7. Vi gillar det garnet. Det blir tjockt och varmt, men kliar inte. Och så går det fort!

Bild

Dottern knyckte vantarna innan jag hann dekorera dem mer än den vita kanten. Funderar på att knycka tillbaka dem och brodera på något i vitt. En snöstjärna kanske?
Användarens profilbild
Av Kaja
Nolina skrev:Du vill inte dela med dig av mönstret, har en sjuåring som vill att mamma fixar vantar till henne.
Jag håller på och velar lite om jag ska försöka sälja mönstret (3 storlekar i 1)eller om jag ska bara lägga upp det på bloggen. jag har inte bestämt mig ännu...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?