Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av trivia
Jag väntar mitt andra barn med BF i början av Juni och undrar nu vilken sjal som kan vara lämplig i sommarvärmen. Om det blir varmt dvs.. :wink: Bar inte den stora killen i sjal pga min whiplashskada, men nu har jag läst på och tror att det kan fungera ändå.
Tacksam för alla tips!
Av surftrollet
Jag bar min junibebis i tunnast möjliga bomullssjal de varma dagarna. Hade trikåockså,men det blev lite varmt. Vill du ha en trikåsjal så skulle jag rekommendera en sino, de är tunnast.
Användarens profilbild
Av Matulda
Jag gav en Aldoria Bambu soft till min bästis, den verkar tunn och sval.
Användarens profilbild
Av Molinia
Gauze och Alvehamns sidentrikåsjal var det enda som funkade för mig i somras.
Av Gerbera
Mei Tai i babystorlek (extra liten sittyta) använde jag till dottern när hon var nyfödd (från 5 dgr)!
Användarens profilbild
Av darnia
Jag hade en tricot slen till min junibebis och det var alldeles för varmt! (Bara så du vet vad du ska undvika.)
Användarens profilbild
Av Matulda
darnia skrev:Jag hade en tricot slen till min junibebis och det var alldeles för varmt! (Bara så du vet vad du ska undvika.)
Intygar! Den är ruskigt tjock.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Har bara haft stora bäbisar under sommaren tidigare, men hoppas på att ha en sommar bäbis nu till sommaren ( :loving: ) och jag tänkte sätta mitt hopp till en sval sommar och svala knytningar! :tumup:

Vi kommer troligtvis bara ha vävda sjalar från start och tänkte då testa omslutet-x där man liksom drar ihop sjalen när man gör korset över ryggen istället för att bre ut det vilket bara ger bäbisen ett lager tyg över ryggen, alt. knyta dubbelt-x istället för omslutet.
(fast ibland kommer det nog ända att blir för varmt för att sjala...)
Användarens profilbild
Av Mikaela
Dottern föddes 19 juni och sen kom värmeböljan... Vi hade en sino och visst, svala dagar funkade det, men det var ont om dem. Så hon trivdes aldrig riktigt i sjalen därför tror jag. Så vi skaffade ergon ganska tidigt och även om det var varmt var det ändå bättre.
Användarens profilbild
Av millla
Jag har en bambusjal som är väldigt sval och skön. Lovely Duds.
Användarens profilbild
Av millla
Dubbelt...
Användarens profilbild
Av Matulda
CrazyMagpie skrev:Har bara haft stora bäbisar under sommaren tidigare, men hoppas på att ha en sommar bäbis nu till sommaren ( :loving: ) och jag tänkte sätta mitt hopp till en sval sommar och svala knytningar! :tumup:

Vi kommer troligtvis bara ha vävda sjalar från start och tänkte då testa omslutet-x där man liksom drar ihop sjalen när man gör korset över ryggen istället för att bre ut det vilket bara ger bäbisen ett lager tyg över ryggen, alt. knyta dubbelt-x istället för omslutet.
(fast ibland kommer det nog ända att blir för varmt för att sjala...)
Precis så gjorde vi i somras och det funkade utmärkt. Jag använda bara gauzen hela sommaren. Bar bebisen typ jämt (även när det var uppåt 30 grader) och bara jag inte rörde mig för snabbt blev det faktiskt inte så svettigt :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?