Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Jag har en boobklänning som jag älskar. Men eftersom jag inte ammar så känns det lite fånigt att använda den så jag skulle vilja sy igen öppningen fram. Dessutom har vi en älskad landskapströja från pop som skulle behöva nya nuddar för att överleva till ytterligare ett barn.
Jag vet inte om man behöver en interlook till detta, men jag vågar mig inte på att göra det själv på en vanlig maskin
mimpen skrev:Muddar syr jag på min vanliga maskin, med stretchsöm bara. Den sömmen ser ut ungefär så här LLLLL. Du har ingen sådan?
Jo, fast jag är osams med min egen symaskin, den drar snett och håller på så jag vågar inte sy annat än raksöm. Den borde in på service men jag hinner aldrig med det.
sus skrev:
mimpen skrev:Muddar syr jag på min vanliga maskin, med stretchsöm bara. Den sömmen ser ut ungefär så här LLLLL. Du har ingen sådan?
Jo, fast jag är osams med min egen symaskin, den drar snett och håller på så jag vågar inte sy annat än raksöm. Den borde in på service men jag hinner aldrig med det.

Förargligt! Jag är inte nog bra på att sy kläder att jag vågar erbjuda hjälp. Det kan bli hur som helst :Hahaa: Du har säkert någon som bor närmare dig som kan assistera!
mimpen skrev:
sus skrev:

Förargligt! Jag är inte nog bra på att sy kläder att jag vågar erbjuda hjälp. Det kan bli hur som helst :Hahaa: Du har säkert någon som bor närmare dig som kan assistera!
Ja, det vore ju uppenbarligen enklare med någon som bor i Stockholm så man kanske slipper skicka
Kan du inte lämpa av den lämpligt till vår varannan torsdagssyjunta så ska väl någon av oss kunna hjälpa dig!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?