Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av brisea
Min sons klass har haft tema: "castles, dungeons and dragons" den här terminen och på måndag ska det avslutas med en medeltida bankett och alla får klä ut sig i medeltidskläder. A vill vara bågskytt efter att ha besökt Nottingham i somras och fått en fin Robin Hood-pilbåge. Så nu undrar jag om ni kan tipsa mig om bra sidor på internet där man kan hitta sybeskrivningar på medeltidskläder? Jag har tänkt sy en tunika och en luva av något slag (vet inte ens vad det heter, men en sådan där som har luva och ok i ett och en lång svans bakpå huvudet kanske?)
Av ABs C
Luvan heter struthätta. :-) Och en tunika är aslätt att sy, det är en fyrkant med en urtagning för halsen och två fyrkanter till ärmar...

Men om du googlar på struthätta och lajv så tror jag du får upp massor! (Har inga bra länkar i huvudet längre, dessvärre.)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?