Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindiwe
Dottern har fått en Nils docka, alltså en Rubens Baby docka, och nu önskar hon sig mer kläder till honom, bland annat en tomtedräkt. Är det någon som har sytt något till en Rubens Baby docka som har mönster som fungerar? Jag är för trött och stressad just nu för att orka mig på att fundera över mönster själv. Hon vill bland annat att han ska få vara tomtenisse när hon har sin tomteklänning på sig.

Bild
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
FruFrid skrev:Vi använder barnens gamla babykläder i storlek 44 och 50. Har ni babykläder hemma så testa!
Så gör vi också, betydligt billigare än fula dockkläder och mamman har andra syprojekt för tillfället...
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag har också börjat köpa babykläder åt Nils (och Nora). Vi har ju inga babykläder hemma, men som tur är så är inte babykläderna så dyra. Sist vi var och handlade en klänning åt Nora och byxor och tröja åt Nils så fick vi frågan om vi fått tvillingar av expediten. Ja, svarade jag, vi kallar dem ju för tvillingarna här hemma. Grattis! sa expediten, och då slog det mig att han trodde att vi fått riktiga bebisar. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?