Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
Kan man sy ihop 2 bärabarnsjalar? Alltså jag fattar att man kan, men hur blir det? Nån som provat?

Om man skulle hitta två beg, så kanske det vore en idé, funderar lite... :hmm:

hur är avlastningen i tyget?
Användarens profilbild
Av Anso
Jag har gjort det, resultatet blev väl inte så lysande.
Jag har lite brått just nu och hinner inte skriva mer (sjalbarnsträff kl. 10) MEN jag återkommer. Om jag glömmer, skicka mig ett pm! . Det finns en tråd någonstans om just det här men kommer inte ihåg vad den handlade om. :D
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag tror inte heller att det blir så bra. Det är ju väldigt tunt och inte diagonalvävt.
Användarens profilbild
Av Anso
OK, om man syr ihop två BäraBarnsjalar så tyckte jag att sjalen för det första blev för bred (den är väl 85 cm bred) och så vill jag gärna ha fållade kanter så att det blir lite stadigare kanter som inte skär in. Det går ju iofs att göra den smalare och fålla den.

Som Sannasmamma sa så är den ju inte vävd som t.ex Storkis, Didy eller Hoppediz utan liknar mest en Ella Roo eller Amazonas Antigua i väven, den är rätt tunn alltså och det gör inte den ger den allra bästa avlastningen.

Tyvärr, för det är så fina färgkombinationer på BäraBarnsjalarna men för priset av två beg. sådana så kan man ju köpa en ny Ella Roo/Amazonas Antigua kan jag tro och även de finns ju i rätt många färger.
Av belinda
Nej jag gissade väl det... :( de är vju så fina ju! tack för svar i alla fall!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?