Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
Har just invigt min nya sjal hoppis costa rica! Och jag är huuuur nöjd som helst, älskar färgen!

Men, jag upptäckte en liten ögla på ett ställe, ett par mm stor. Mej rör det inte i ryggen, men blir det problem om jag säljer den vidare? Borde jag lämna tillbaka den? Och jag borde det, så har ju Lowe hunnit dregla ner den ordentligt :oops: Alltså jag skulle aldrig orka skicka tillbaka den men men

Känner att dte är ett lite onödigt inlägg, jag har ju precis fått den, kommer ju inte vilja bli av med än på länge. men :blahblah:

summa är alltså: drar en liten ögla ner andrahandsvärdet? phu...blir ju helt anfådd av att skriva såna här långrandiga inlägg
Användarens profilbild
Av Helena
Hmm inte på en Hoppediz tror jag. Man kan inte räkna med att Hoppisarna är helt felfria, jag hade lite knutor i min. Det blir ju så när de är handvävda.
Men du kan ju tala om det när du säljer den.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Helena skrev:Hmm inte på en Hoppediz tror jag. Man kan inte räkna med att Hoppisarna är helt felfria, jag hade lite knutor i min. Det blir ju så när de är handvävda.
Men du kan ju tala om det när du säljer den.
:iagree:
Användarens profilbild
Av mojsan
..du kan göra med en liiten ögla är att, nån gång du har sovande barn och en hel del tålamod, sätta dig med en nål och bra ljus, och med lätt hand dra in öglan från båda håll, så den göms i resten av tyget. Så har jag gjort med de två öglor jag hittade på didyn när jag fick den, de har då inte kommit tillbax. Men det gäller att ta det luuugnt.
Av belinda
mojsan skrev:..du kan göra med en liiten ögla är att, nån gång du har sovande barn och en hel del tålamod, sätta dig med en nål och bra ljus, och med lätt hand dra in öglan från båda håll, så den göms i resten av tyget. Så har jag gjort med de två öglor jag hittade på didyn när jag fick den, de har då inte kommit tillbax. Men det gäller att ta det luuugnt.
åh, tack för tipset :D
Det är nog bra om jag kan göra det, är rädd att den dras sönder om den råkar fastna nånstans, den är iaf ett par mm stor.
Användarens profilbild
Av Anso
Eller tvätta den helt enkelt! Öglorna borde ju dra ihop sig då tycker jag.
Danca på Viklebarn tipsade om det när det gäller Didymos Indiosjalarna som är lite speciella i väven och det kan bli öglor om man fastnar i något pga att väven inte är helt slät.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?