Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Har just sytt klart min första hemmasydda bärpåse som jag tänkte att knyttet i magen ska få :D Undrar lite bara om hur länge man kan bära i den, Mira, min lilltjej är 13 mån - kan jag sätta henne i den? Och ska den vara vikt då?

/Jenny
Användarens profilbild
Av jag71
Klart du kan prova med tösen! Friskt vågat hälften vunnet!!!
Av Jenny
Ok, tack för hjälpen!
Måste testa imorgon och se om det här är något som passar lilla madame då! HOn har inget tålamod med sin stackars nybörjare till mor som tar sån tid på sig att knyta :lol:
Men det här går ju snabbt så det kanske är bättre!
Användarens profilbild
Av Lydia
Three to be skrev:Ok, tack för hjälpen!
Måste testa imorgon och se om det här är något som passar lilla madame då! HOn har inget tålamod med sin stackars nybörjare till mor som tar sån tid på sig att knyta :lol:
Men det här går ju snabbt så det kanske är bättre!
Då blir nog bärpåse jättebra! (och så kan hon ju sitta på höften så får hon bra utsikt!)
Användarens profilbild
Av Alven
David fullkomligt älskar fleecebärpåsen jag sydde. Men han väger drygt 15 kg och min mage är något ivägen, så det blir lite svajigt. Trots det hämtar han påsen ibland när han känner sig lite gosig, och eftersom jag bär så extremr sällan nuförtiden kan jag inte säga nej :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?