Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mar
Är det någon som har erfarenhet av Connecta integra? Är lite sugen på att köpa en sådan. Vi har en Ergo hemma, men jag har aldrig riktigt trivts med den eftersom jag tycker den har för "bulliga" axelband, som dessutom i princip hamnar utanför mina smala axlar. Jag är alltså ganska smal och är 1.72 lång. Jag har förstått att Connecta, Beco och Angelpack är bra alternativ för oss som har lite "klena" överkroppar :wink: . Connectan tilltalar mig eftersom priset är rätt trevligt, den är snygg och så tycker jag att lösningen med huvudskyddet verkar smart när det gäller just integran. Att den är högre i ryggen än Ergon är också ett plus för oss. Men som sagt, jag har inte provat Connecta integra, så innan jag slår till vore det kul att höra vad folk tycker om den. Tacksam för alla synpunkter!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Har ingen aning om Connecta Integra.
Men om du har möjlighet att komma till Stockholm och underbara barn mässan nästa helg så finns jag där med en vanlig connecta du kan få prova.

Om ingen Uppsalabo har någon connecta och det ska vara sjalträff snart då. :)
Av Mar
Åh, det får jag försöka göra, gå på mässan. Skulle tro att connecta och connecta integra är väldigt lika i konstruktionen bortsett från huvudstödet. Är du nöjd med din connecta då, förresten?
Användarens profilbild
Av KATARINA
Här kan man läsa lite om skillnaderna: http://www.connectababycarrier.com/cata ... ategory=14

Den ska bla vara lite tunnare och ha ett huvudstöd och när inte huvudstödet används kan man använda insidan som en liten ficka.
Senast redigerad av KATARINA den fre okt 01, 2010 16:57, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag är kanonnöjd med min connecta.
Hade turen att jag vann den på en av sjalbarns tävlingar. :)
Connecta är den enda sele förutom gamla ergo med folklorebandet som jag klarar att bära en längre tid i.
Jag har haft lite småproblem med axlar och rygg men den här funkar bra tycker jag.
Av herilane
Connectan var min favoritsele när storasyster var i bäras-åldern. Jag provade Patapum också och kom verkligen inte överens med den, och Ergon var inte mycket bättre heller. Precis som du så har jag "klen" överkropp.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?