Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av gurkan
Mannen har haft ett oanvänt nyckelskåp i trä i sina ägor länge. Nu i nya lägenheten behöver vi faktiskt ett nyckelskåp, så jag tog fram lite färg och målade skåpet vitt. Sedan tog jag fram servetterna och hittade en jättefin från servettbytet för något år sedan. Då blev det så här:

Bild
Användarens profilbild
Av Kotten
Vad duktig du är. Jag testade att limma på en servett på en kruka och jag höll på att bli galen.
Användarens profilbild
Av ericah
Snyggt.

Har själv ett sådant nyckelskåp som jag gjorde decopage på för många år sedan. inte med servetter utan med bilder jag köpte för ändamålet på panduro
Av gurkan
Kotten skrev:Vad duktig du är. Jag testade att limma på en servett på en kruka och jag höll på att bli galen.
:klappa: Och det var rätt sorts lim, och bara översta lagret på servetten? :D
Användarens profilbild
Av Kotten
gurkan76 skrev:
Kotten skrev:Vad duktig du är. Jag testade att limma på en servett på en kruka och jag höll på att bli galen.
Jag köpte rätt lim på panduro och följde instruktionerna på flaskan. Men det skrynklade sig och knögglade sig. :gaah: Nu har jag vänt krukan så bara en sida av den syns. 8) Det blev inte alls lika jämt och slätt som ditt skåp.
Av gurkan
Kotten skrev:
gurkan76 skrev:
Jag köpte rätt lim på panduro och följde instruktionerna på flaskan. Men det skrynklade sig och knögglade sig. :gaah: Nu har jag vänt krukan så bara en sida av den syns. 8) Det blev inte alls lika jämt och slätt som ditt skåp.
Helt slätt blir det ju aldrig, kan jag avslöja. Även om det ser ut så på bilden. :lol:
Användarens profilbild
Av Kotten
gurkan76 skrev:
Kotten skrev:
gurkan76 skrev:
Helt slätt blir det ju aldrig, kan jag avslöja. Även om det ser ut så på bilden. :lol:
:lol: Men jag lovar, jag ser ända härifrån, från andra sidan datorn, att ditt är bättre gjort. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?