Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Minikatt
Har burit min nu 4 månader gammal och 8 kg tunga son i en Sino hittills men nu känns det som att han börjar bli väl tung för den, så jag är ute efter en erg. sele istället. Ni som är experter, vilken är bäst om man som jag är kort, 160 cm och normalstor? Vad skiljer dem åt annars?
Användarens profilbild
Av pocahontas
Är inte alls selexpert men är exakt samma storlek :) Vi har ergo, boba och angelpack och av dem sitter angelpack bäst på mig

Sen är ju vävd sjal ett alternativ också, men det har du säkert redan tänkt på
Av LillaGrodan
Jag är också 1.60, men rätt liten på andra hållet också. Beco sitter bra på mig (jag gillar dock inte riktigt konstruktionen på den), angelpack sitter också bra på mig (hade gärna kunnat dra åt axelremmarna något mer), boban sitter som en smäck.....men din skrutt är nog lite för liten för den ännu. Action baby carrier har jag också provat, den satt också väldigt bra på mig men den är rätt låg i ryggen vilket inte passade min yngsta vilding. Du har inte möjlighet att prova?
Av uppochner
Jag är bara 152 och normal i kroppsbredd och jag tycker att manducan är jättebra. Jag har i och för sig inget att jämföra med men jag får aldrig ont någonstans och dottern trivs jättebra i den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?