Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hillalilla
Hur gör man med kläder när man har med bebis i sjal utomhus? Min dotter kan bara ha en body när hon sitter i sjalen (minimundus trikå), annars blir hon för varm. Idag var vi på utflykt och hon behövde ammas. Vi hade med extrakläder, men det var ju jättebökigt att ta ut henne ur sjalen, ta på kläder, amma, ta av kläder och stoppa tillbaka henne. Och hon blev dessutom förbannad.
Och nu var det ändå hyfsat varmt ute. Hur sjutton gör man när det är kallt?
Någon som har vettiga tips?
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Jag använder sjalen som "täcke" om dottern, fast det fungerar ju bättre när man har en vävd sjal än en trikåsjal. Annars sätter jag på mkt kläder på de delar som hamnar utanför och tunnare innanför sjalen och så har jag en filt med mig att lägga om...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Det ska ju gå att amma med barnet i sjalen också, att man liksom lossar på sjalen så att bäbisen kommer lite längre ned. Kanske det kan vara ett alternativ och ni tycker att det är knöligt att ta i och ur när ni är ute?
Användarens profilbild
Av June
Man kanske kan ha ett bärskydd eller en bärjacka, Har inte provat själv, men tycker att något av det borde funka.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?