Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Svala
Hej!
Hur lång sjal är optimal för ryggknut? Jag är 174 cm lång och ganska smal. Barnet är 10 mån, 11 kg tung och 78 cm lång, men vill gärna kunna bära länge.
Vad är skillnaden på de olika sjalarna, typ hoppediz, didymos, easycare osv? Är de olika tjocka, varma, mjuka?
Vilken är skönast?
Tack!
Av sjaltokan
4,6 eller 4,2 skulle jag säga beroende på vad du vill kunna knyta

Du har inga som bär i sjal i närheten eller någon återförsäljare, de är skillnad på de olika märkena men jag råder ändå att köpa den du tycker är snyggast rent utseendemässigt för då kommer du trivas bäst med den.
Tack för svaret!
Känner nog bara en som bär med sjal och hon har bara en sjal vad jag vet så det blir knepigt att jämföra. Har iofs en Stork själv som jag aldrig använt eftersom den är beige och småmönstrad (och det inte riktigt är min grej) och barnet aldrig har haft tålamodet som krävs för att jag ska lära mig ryggknut, men jag tänker att jag kanske motiveras om jag hittar en sjal jag verkligen gillar så får vi hoppas att barnet hänger på! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?