Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Moson
Jag är lite sugen på att shoppa lite tyger och eventuellt skinn på Etsy.
Vad jag funderar över är hur jag ska veta vilka säljare som är bra och vilka som är dåliga :hmm: Eller kan man lita på alla?

Jag vill alltså köpa syläder och Echinotyger, Någon som har något tips på bra säljare?
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag handlar massor på Etsy (jag säljer där också....). Det du kan börja med att titta efter något som heter "Feedback" eller "Rating". Det syns på alla saker som är till salu och står i ena kanten. På min står det nu "Feedback 121, 100% pos". Det betyder att jag har fått feedback 121 transaktioner, antingen som säljare eller som köpare. Och att jag har fått 100% positivt omdöme på dessa affärer. Det står däremot inget om den totala mängden transaktioner som jag har genomfört.

Om du klickar på länken så kan du se omdömena på alla dessa transaktioner och där kan du även se om du har fått omdömet som säljare eller som köpare.

Jag har visserligen handlat av sådana som har 0 transaktioner, men just tyger och sånt så brukar jag leta efter någon som har kanske 100 omdömen eller fler.

Kolla vad de tar i frakt att skicka och om de alls kan tänka sig att skicka till Sverige (det gör inte alla). Och tänk på att om du handlar från utanför EU så kan du riskera att fastna i tullen och då får du betala tull&moms på ditt köp. Man riskerar alltid att tulla om vara+frakt överstiger 300 kronor.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?